Нові рекламні щити AHF висвітлюють тривожну статистику епідемії ВІЛ/СНІД у світі напередодні Всесвітнього дня боротьби зі СНІД

Лос-Анджелес (США), 02 листопада 2017 р.

Напередодні Всесвітнього дня боротьби зі СНІД, який відзначають 01 грудня, AIDS Healthcare Foundation (AHF) запустила нові рекламні щити з зовнішньою рекламою для того, щоб привернути увагу до мільйонів людей у всьому світі, які сьогодні й досі страждають від ВІЛ/СНІД.

Рекламні щити, натхнення для яких черпали зі антикварних лічильників з бензозаправок, привертають увагу до приголомшливої статистики ЮНЕЙДС щодо епідемії ВІЛ/СНІД у світі, включно з 1000000 смертей від СНІД у 2016 р., 1800000 нових випадків ВІЛ-інфекції у 2016 р. та 20 000000 випадків ВІЛ-інфекції, в яких не було надане лікування у цьому ж таки 2016-му. Виглядає так, ніби остаточна цифра на кожному рекламному щиті змінюється, і це є візуальною алюзією на те, що кількість людей, яка безпосередньо страждає від ВІЛ/СНІД, продовжує стрімко зростати.

«Кожного року, коли ми відзначаємо Всесвітній день боротьби зі СНІД, ми хочемо зупинитись та оцінити прогрес, якого вдалось досягнути у боротьбі з ВІЛ/СНІД у всьому світі, а також визначити ті області, в яких досі необхідно змінити напрям та посилити наші зусилля. Оскільки AHF святкує свій 30-річний ювілей цього року, а також рубіж у понад 820 000 пацієнтів, які отримують нашу допомогу в усьому світі, нас надихає той факт, що мільйони життів були врятовані завдяки цільовим профілактичним заходам, тестуванню та революційним методам медичного лікування. Проте рецептурні препарати, які необхідні для лікування ВІЛ/СНІД та багатьох інших хронічних захворювань, залишаються недосяжними для багатьох органів державного управління, страховиків та фізичних осіб через нескінченну гонитву великих фармацевтичних компаній за надприбутками, отриманими за рахунок коштів хворих людей.

Це непомірне роздування цін треба зупинити, — каже Майкл Вайнштайн, президент AHF. — Ці рекламні щити повинні бути суворим нагадуванням про те, що саме реальні життя стоять на кону у нашому завданні, яке полягає в тому, щоб виграти багаторічну боротьбу з цією глобальною епідемією».